VideoBar

This content isn't available over encrypted connections yet.

Thursday, 25 July 2013

Tanya- Tanya

    Assalamualaikum, semua. Sihat tak? Ila sihat je sini. Korang dah buat persiapan raya tak?  Tema raya korang warna apa? Ila  tak tahulah  nak tulis apa ni? Jangan marah ye. Selamat manjalani ibadah puasa ye semua. 



          ILA... 

Wednesday, 17 July 2013

Perperiksaan...

Ila sangat gembia kerana keputusan periksa Ila cemerlang. Ila tidak menyangka bahawa Ila mendapat keputusan cemerlang ini. Ila berharap nanti UPSR, Ila akan mendapat 5A. Baru tiga kali Ila periksa. Nak tahu tak keputusan Ila? Siapa yag nak tahu kenalah komen setelah tengok keputusan Ila ye. Janji? Ini bulan puasa jadi tak baik tipu.






UBB 1 : 3A 2B
UBB 2 : 4A 1B
UBB 3 : 5A


  Sekarang kalian dah tahu keputusan periksa Ila kan? Jadi jangan lupa nak komen. Bye semua. :p :p :p (Maaf ye jika anda baca ini agak membosankan)







Selamat Berpuasa

SELAMAT        
    BERPUASA
              SEMUA..