VideoBar

This content isn't available over encrypted connections yet.

Saturday, 22 December 2012

Detective Conan Movie 6 - Phantom of Baker Street

Phantom of Baker Street Tailer ( Case Closed Movie 6 )



Detective Conan Movie 6 - Phantom of Baker Street



  Cerita ini dalam bahasa inggeris. Best cerita ini dan saya menontonnya dua kali dalam youtube sebelum masukkan ke dalam saya ni. Dalam cerita ini mengisahkan Conan dan yang lain terperangkap di dalam permainan. Malas saya nak jelaskan tapi boleh tengok 'tailer' kalau tahu bagaiman ceritanya. Dalam cerita ini juga nama asal watak di tukar, saya akan beritahu. Maaf jika ada yang salah nama watak yang tak ada televisyen kerana nama itu ditukar ke bahasa inggeris dan ada yang saya tahu nama yang ditukaran ke dalam inggeris serta jika saya terlepas tolong beritahu melalui komet anda.

Nama watak jepun ke inggeris yang saya tahu dalam cerita ini :

- Ran       = Rachel
- Genta    = George
- Sinichi   = Jimmy



Sunday, 9 December 2012

SUPER SEVEN

                                                              AJIL

BAGAS

BIDI

BRYANT

JOSE

KAREL

RAZA

SUPER SEVEN






                                                           

Thursday, 6 December 2012

Saturday, 1 December 2012

Bola Sepak Paling Teruk

Maaf jika ini menyakitan hati anda.


 Setiap ada rancangan bola sepak mesti hati saya rasa menyampah. Kalau saya nak tengok tu mesti tak boleh sebab ada bola sepak. Contohnya hari ini, saya nak tengok cerita Idola Kecil 5 tapi tak dapat. Saya sempat tengok penyinkiran sahaja. Sewaktu itu saya dengar ayahku berkata " Nak tengok bola pun tak boleh." Eleh dah selama ini saya kata macam tu juga. Saya benci bola sepak seumur hidup saya.

Tolong Jawab Jujur

NOTIS : Peminat Bola Sepak Tidak Di Wajibkan Jawab :)

1. Sukan apa yang anda  benci?
    A- Bola Sepak
    B- Badminton
    C- Selain Dari Di Atas
2. Kanak-kanak sesuai tengok cerita apa?
    A- Idola Kecil  (Malaysia)
    B- Inazuma Elevan  (Jepun)
    C- Princess Hours  (Korea)
3. Rancangan apa paling menyampah?
    A- Bola Sepak
    B- Idola Kecil
    C- Spongebob Squarepants